Brev:
Lang rejse med bil og fly
27. juni 2009
Alder:
4 mdr.
Lang rejse med bil og fly
Kære Helen,
I mitten av juli kommer vi at åka på en lång rejse med tvillingerne, som då ar 4.5 månader. Det starter med bil i ca 5-6 timer sen fly från Joburg til Stockholm. Jeg har nogle spørgsmål hvodan det skal gøres...
Mht bilrejsen, jeg hved ikke hvad lang tid børnet får sidde i autostol, er det før langt at ta bilrejsen i et svep eller skal man ta en øvernattning? Blir orolig før att det tar før meget på deres krop.
Mht flyrejsen, ska vi ju ha med oss formula, hved du hvordan det bedste møde at transportera flaskor er? eller skal jeg lave den på flyvet? Vi skal også ha en ca 4 timer lang ventetid i Madrid. Hvad er bedste møden at gøre med børnen då? Det kan vel ikke vare at sidde i bæresele hele tiden?
Når vi vel er framme i Stockholm har vi ca 2 timers bilrejse igen og mit spørgsmål til den er hvis børnen vid den ålder kan sidde med ansigtet framåt eller om de stadigvek måste sidde med ansigtet in mot sætet?
Mange tak før mange svar =) !